حسین علایی

«حسین علایی» پس از ۶ سال دوباره مدعی این‌همانی نظام اسلامی با رژیم شاه شد.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

منورالفکرها بر سر دو راهی «سگ و همسر»

چندی قبل کلیپی از یک برنامه تلویزیونی در شبکه استانی یزد در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که طی آن کارشناس برنامه با اشاره به ضرورت ایجاد محبت و عشق در خانواده؛ به بانوان پیشنهاد می‌کرد که این کار گاهی حتی ولو به قیمت شستن پای همسر نیز ضرورت دارد و خانم‌ها می‌توانند این کار را انجام بدهند.

پیرو انتشار این کلیپ، موجی از انواع و اقسام انتقادات قشر منورالفکر و حتی برخی مذهبیون به محتوای طرح شده در این کلیپ مطرح شد و صدا و سیمای استان یزد هم رسماً عذرخواهی کرد. [۱]

*ما نفیاً و اثباتاً نظری درباره محتوای این کلیپ نداریم اما توجه مخاطبان را به سه مقوله مهم در این رابطه جلب می‌کنیم:

یکم: تقریبا تمامی مذهبیونی که به محتوای این کلیپ انتقاد کردند؛ خود در زمینه یک رسم قابل تأمل اسلامی هیچگونه آگاهی نداشتند و به مخاطبانشان هم چیزی در این رابطه نگفتند که «شستن مچ پای عروس توسط داماد هم یک سفارش اسلامی است.» (منبع: کلیات مفاتیح‌الجنان، آداب شب زفاف)

دوم: میزان رشد طلاق در جامعه ایرانی طی ۱۰ سال گذشته ۱۰۰ درصد بوده است. [۲]

سؤال اصلی اینجاست که آیا در این شرایط بحرانی، حقوق معقول و نامعقولی که طرفداران جنسیتی مردان و زنان عنوان می‌کنند اصل است یا ایجاد مهر و محبت در خانواده به هر قیمتی!؟ و اساساً چرا در طوفان بحران آسیب اجتماعی طلاق در ایران؛ عده‌ای معترض فرمول‌های ایجاد محبت و عشق بیشتر در خانواده می‌شوند؟

و سوم: عمده منورالفکرهایی که با ژست‌ها، نوشته‌ها و تصاویر مختلف به انتقاد از محتوای طرح شده در کلیپ کارشناس شبکه استانی یزد و تمسخر آن پرداختند کسانی هستند که مشهور به رأفت و محبت عجیب و غریب برای سگ و گربه هستند، یا درباره آن سکوت دارند و یا ایضاً در ماجرای اعتراضات عمومی به آرزوی مرگ یک بازیگر پس از مرگ گربه‌اش اینطور می‌گفتند که باید به نظر هرکس احترام گذاشت!

رأفت و محبتی که شامل حمام بردن سگ‌های خانگی، تمیز کردن دفعیات آنها، شانه زدن به سگ‌ها، ارسال پیام تسلیت رسمی پس از مرگ سگ فلان بازیگر و مثلا آرزوی مرگ پس از مردن یک گربه نیز می‌شود.

اکنون و منهای اینکه ما نظری در رد یا تأیید محتوای کلیپ شبکه استانی یزد نداریم، اما سؤال اینجاست که چرا بخشی از این محبت‌ها هرگز نباید شامل شوهر یا زن شود و طرفداران حقوق جنسیتی چرا سطحی هزار بار بیشتر از محبت و خدماتی که برای زن یا شوهر را روا نمی‌دانند اما همان‌را برای سگ‌ها و گربه‌هایشان رواداری می‌کنند!؟

***

کینه شتری از مدیریت جهادی در فیلم جشنواره فجر

مهران مدیری درباره «قالیباف» راست می‌گوید یا مصطفی کیایی!؟

فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» ساخته مصطفی کیایی که به تازگی در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد؛ دیالوگی دارد که مرجع ضمیر آن «محمدباقر قالیباف» و تکرار حرف‌های عجیب اصلاح‌طلبان پیرامون او در ماجرای حادثه پلاسکو است.

در بخشی از این فیلم، مهدی پاکدل که نقش فرمانده تیم عملیات آتش‌نشانی را بر عهده دارد (و الحق بازی قابل تقدیری هم دارد)؛ به نماینده یا یکی از مقامات شهرداری که آمده تا به او اعلام کند آقای شهردار، شخصا مدیریت عملیات را بر عهده گرفته‌اند، در یک رفت و برگشت و انتقاد از مدیریت بحران، می‌گوید:

«مشکل [بحران مدیریت] از همون کسیه که مدیریت عملیات رو به عهده گرفته»!

گفتنیست، نام سابق این فیلم «پلاسکو» بوده است.

در همین حال و در قسمت اخیر برنامه تلویزیونی دورهمی، «مهران مدیری» در یکی از پلاتوهای خود با اشاره به ضعفهای عمده شهرداری و شورای شهر اصلاح‌طلب تهران از این گفت که باید با گل و شیرینی برویم در خانه اعضای قبلی شورای شهر...

*ستاد مشترک اصلاح‌طلبان و دولت، از ساعات ابتدایی حادثه پلاسکو و در حالیکه هنوز ابدان پاک آتشنشانان شهید زیر آوار بود و حتی احتمالاتی مبنی بر زنده بودن آنها هم وجود داشت؛ حملات شدیدی را به سمت محمدباقر قالیباف شهردار تهران آغاز کردند.

احمد مسجدجامعی عملا اینطور گفت که چرا قالیباف طی‌الارض بلد نبوده تا بلافاصله در محل حادثه حضور داشته باشد!؟ [۳]

حسام‌الدین آشنا توییت‌هایی در زمینه آتش به اختیاری منتشر کرد.

رحمت‌الله حافظی، عضو سابق شورای شهر و از مقامات دولت احمدی‌نژاد، به دروغ ادعای سانسور خبری و محدود کردن خبرنگاران توسط شهرداری را مطرح کرد.

و خبرنگار شرق هم به دروغ ادعا کرد قالیباف گفته است رفتم و آهن ۲۰۰ درجه را در دست گرفتم. [۴]

اما هرچه بود قالیباف به صحنه آمد و با کنار گذاشتن متُد مدیریتی «غافلگیری»، «سفر به کیش» یا «پیگیری تلفنی»؛ مدیریت عملیات در قبال حادثه‌ای که ۲ سال قبل از آن، هشدارش را داد اما کسی به حرف‌هایش گوش نکرد را بر عهده گرفت و نگذاشت حتی یک شهروند معمولی نیز در این حادثه آسیب ببینند.

و جالب آنکه منتقدان آن روزهای قالیباف حالا یا ساکتند یا به مردم نشان داده‌اند که از مدیریت یک برف‌ ساده هم عاجزند و حتی برای جمع کردن زباله‌های تهران نیز غافلگیر می‌شوند.

اما گویا کارآمدی مدیریت جهادی؛ کینه‌ای را در دل جریان سیاسی خاص و البته جریان اپوزیسیون فرهنگی شعله‌ور کرده است که به این زودی‌ها و حتی در زیر آوار برف هم سرد نمی‌شود و هر روز جلوه‌ای از آن نمایان می‌شود تا به هر صورت ممکن؛ مسئله «کارآمدی» که نیاز امروز مردم و نظام جمهوری اسلامی است ترور شود.

خواه در یک تریبون سیاسی و خواه کنایه‌ای در یک فیلم سینمایی...

***

ادامه سریال شوم «این‌همانی نظام اسلامی با رژیم شاه»!

«حسین علایی» پس از ۶ سال دوباره مدعی این‌همانی نظام اسلامی با رژیم شاه شد

ایسنا گزارش داد: حسین علایی، از فعالان دوران جنگ و از چهره‌های نزدیک به اصلاح‌طلبان به تازگی طی اظهاراتی در یک نشست موسوم به «انقلاب محرومین» گفته است:

  «من از ابتدا با شاه مخالف بودم؛ چرا که می دیدم امام را به دلیل مخالفت با بعضی کارها از کشور بیرون کرده است و اجازه هم نمی‌دادند اسم ایشان در روزنامه‌ها بیاید یا عکسشان منتشر شود اما در حال حاضر هم خودمان این کارها را می‌کنیم.»[۵]  

*اشاره‌های علایی درباره اینکه «خودمان هم این کارها را می‌کنیم»! به حصر و انزوای ۳ نفر از فتنه‌گران است.

پیش از حسین علایی و طی روزهای اخیر؛ اصلاح‌طلبان نیز تأکیدات زیادی بر تحقیر مردم ایران، هم در رژیم شاه و هم در سایه نظام جمهوری اسلامی مطرح کرده‌اند. [۶]

درباره اظهارات حسین علایی لازم به توضیح است که یک عنصر خارجی علیه یک حکومت هیچگاه مورد تشویق قرار نمی‌گیرد بلکه همواره در سطوح مختلفی زیر ضربه می‌رود.

امام راحل نیز با علم به همین قضیه بار انقلاب اسلامی را شجاعانه بر دوش کشید و تمام هزینه‌های آن را نیز قبول کرد تا به پیروزی رسید.

اتفاقا بحث امروز با کسانی که به دنبال این‌همانی نظام اسلامی با رژیم شاه هستند و یا فتنه سال ۸۸ را علم کردند همین است که شما هم اگر نظام جمهوری اسلامی را قبول ندارید، شهامت بیان داشته باشید و در مرحله بعد هم مرد پرداخت هزینه‌ها باشید و از رأفت نظام سوء استفاده نکنید.

معنایی که حسن رحیم‌پور ازغدی نیز به تازگی به آن اشاره کرده است.

به سخن دیگر اینکه نمی‌شود امثال آقای علایی و تنی دیگر از اصلاح‌طلبان حتی تا مرز این‌همانی نظام اسلامی با رژیم شاه و دفاع از فتنه‌گران محصور و منزوی نیز پیش بروند اما طاقت یک استنطاق ساده را هم نداشته باشند، به محض قطع شدن شیرکاکائوی بعد از ظهرشان مُقُر بیایند، طاقت قطع شدن امکانات شهروندی در نظام اسلامی را نداشته باشند و جالب‌تر از همه اینکه نه تنها مردانگی و شجاعت مبارزه علنی با نظام را هم نداشته باشند بلکه خواستار امکانات رفاهی و حقوق بیشتر هم باشند.

لازم به توضیح است که حسین علایی ۶ سال قبل و در سال ۹۰ نیز طی یادداشتی در روزنامه اطلاعات با اشاره به قیام ۱۹ دی مردم در دوران رژیم ستمشاهی، اقدام به این‌همانی نظام اسلامی با رژیم شاه کرده و تلویحاً مثل صحبت‌های بالا از این گفته بود که نظام اسلامی نیز مثل رژیم شاه عمل می‌کند و این مسئله سرنوشتی یکسان با رژیم شاه را برایش رقم می‌زند.

یادداشت علایی موجی از اعتراضات علیه اصلاح‌طلبان را برانگیخت.

در همین راستا جمعی از سرداران سپاه پاسداران نیز به علایی نامه‌ای اعتراضی نوشتند و او را ملامت کردند.

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان، همان روزها طی یادداشتی در این باره نوشت: آیا نوشته ایشان با نوشته‌ای که از یک ضد انقلاب دوآتشه انتظار می‌رود کمترین تفاوتی دارد؟ اگر تفاوتی ندارد- که ندارد- احتمال سفارشی بودن آن دور از ذهن نیست! [۷]

***

1_https://www.isna.ir/news/96111005818/

2_http://dana.ir/1009421

3_mshrgh.ir/713739

4_http://fna.ir/VFBJ76

5_https://www.isna.ir/news/96111508584/

6_mshrgh.ir/827282

7_ mshrgh.ir/92301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 47
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 34
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    خیلی پستید.
    • مانی IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      آره خائنین به وطن و اسلام و امام و انقلاب خیلی پستند !!!
    • پویا IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      40 18
      نه به اندازه شما
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      35 4
      اون خانم، گربه شو از دست داد بعد از کلی مجلس ترحیم و عزاداری یک سگ رو جایگزینش کرد...!!!
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    قالیباف ناخن انگشت کوچک احمدی نژاد هم نیست
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      19 71
      مشرق چرا نظر طرفداران دگم زنبیلیون میذاری اینا کم خون به دل آقا کردن احمدی نژاد هرکی که بود تموم شد و الان ناخن انگشت کوچکه روحانی هم نیست چه برسه به قالیباف
    • مانی IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      قالیباف مرد بود مرد احمدی نژاد حکایت گاو 9 من شیر شد !!!
    • حسین IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      15 21
      دوستان اصولگرا همیشه چن قدم از رهبر جلوترن وقتی رهبر میگه این حرف من نباید باعث دو دسنگی بین برادران مومن و انقلابی ها شه بعضیا احمدی نزااد و قالبیافی میشن
    • بصیرت IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      24 49
      احسنت اونهایی که اینو قبول ندارند جرات دارند ضمینه حضور احمدی نژاد رو در انتخابات محیا کنند تا نتیجه را ببینند !!!!! نه مثل قالیباف در هر انتخاباتی میاید شکست میخورد .
  • احدی IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    آقای علایی شما مثل همقطارانتان که از تسخیر لانه جاسوسی اعلان برائت کردن از انقلاب و جنگ اعلان برائت کنید و بعد این اراجیف را سرهم کنید عافیت طلبی بدجوری یقه شمارا گرفته
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      22 11
      یعنی از نظر علایی مشکل شاه فساد و کاپیتولاسیون و دین ستیزی و ... نبوده؟
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    65 70
    الکی از محبوبین مهران مدیری سوء استفاده نکنید. اصلا حرفای مدیری هیچ ربطی به این خبرتون نداره و سعی کنید نون بازوتون رو بخورین و وقتی می خواین از کسی انتقاد کنید با دلایل منطقی انتقاد کنید نه با سوء استفاده از محبوبیت دیگران
    • محمد IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      18 7
      حتما دلایل منطقی از نوع اصلاح طلبی دیگه؟!
    • مانی IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      12 5
      خودتو به ... نزن ببم جان
  • ابوذر IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    65 74
    مطلبتون در مورد کلیپ کارشناس یزدی و حمله به مدیریت قالیباف عالی بود...جماعت روشنفکر همشون سر و ته یه کرباسند! حاضرند به خاطر منافعشون همه رو قربانی کنن!
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    51 26
    نجفی نوش جان تهرانی ها
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      8 1
      لیاقت تهرانیها در حد همین نجفی و محسن هاشمی و .. است نه بیشتر
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    51 26
    مردم تهران این روزها با چراغ به دنبال قالیباف میگردند...
  • ناشناس IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    50 8
    در نظام جمهوری اسلامی هرکسی که درهرپست ومقامی که هست اگر نتواند ازعهده مسئولیت ان کاربراید بایداستعفا دهد وگرنه به نظام و ملت خیانت میکند.
  • رضي IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    27 20
    علايي در زمان دفاع مقدس در كنار شهيد باكري وبعدازآن در وزارت دفاع خيلي زحمت كشيد بنظرم حضور طولاني مدتش در شركت اسمان اورا به سمت و سوي افساد طلبان كشانده است دعا مي كنم عاقبت بخير بشود ومثل برخي از رفقاش سر از ناكجا اباد در نياورد
  • اسلام پناه IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    16 15
    وقتی آدم نداشته باشه ، حتی اگر تلاشگر جنگ تحمیلی ویا مبارز زمان شاه هم باشد آخرش همین میشه ، ( علائی یا اصلاح طلبان و....) خداوند به فریادمان برسد و با عاقبت بخیری بار سفر آخرت را ببندیم «آمین»
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    21 10
    کیو با امام یکی کرده...این اصلا از اول امام رو درست نشناخته بوده
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    20 17
    وقتي جانباز پابه ركاب مولي علي عليه السلام در جنگ صفين يعني شمر ,مي شود قصاب كربلا و با قصاوت عجيب و به قصد قربة ال الله! سر از تن حسين ابن علي عليهما السلام جدا مي كند , دگرديسي و استحاله و عاقبت به شر شدن زمانه ما چندان مايه تعجب نخواهد بود.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    19 10
    مهران مدیری به حقیقتی درباره قالیباف و شورای شهر سابق اشاره کرده که اصلاح طلبان از شنیدنش مشمئز می شن ولی چاره ای نیست. این مطالبه مردمه که چرا نجفی نمی تونه مثل قالیباف کار بکنه. مردمی که خودشون به اصلاح طلب ها رأی دادن.
  • علی IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    19 13
    آقای علایی از سرداران سپاه بوده ولی تعجب است چرا با توجه به اینکه از خیانت سران فتنه در سال 88 با خبر بوده ولی از آنها حمایت میکند ایشان که به ترفندهای دشمن در دوران انقلاب و چنگ تحمیلی آشناست چرا از درک این قضیه عاجز شده . خدا عاقبت امر ماو ایشان را ختم بخیر کند پیشنهاد میشود ایشان برود سرمزار دوستان شهید خود و از آنها کمک بخواهد تا او را راهنمایی کنند البته قبل از آن باید از شهدا حلالیت بگیرد بخاطر اشتباهاتش
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      12 12
      ایشان سردار نبود و از وجهه سپاه استفاده های فراوان کرد
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      7 5
      پس حکومت حضرت علی (ع )را هم باید اشتباه دانست چون عدالت به طور کامل برقرار نشد و برخی از مسئولین به بیت المال شبیخون زدند
  • مهدی IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    15 10
    آقای اعلایی نمی شد شما دیگر یه لشگر جمع کنید در مقابل اسلام به جنگ بپردازید چرا این قدر مغلطه کاری می کنید اگر رفت اسلامی نبود آن فتنه گران که بقول شما در حصر هستند باید دادگاه می شدند و به علت فتنه و جاسوسی به اعدام محکوم میشدند این خوب گوشت فرو کن آقای علایی محترم.
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    15 18
    واقعا در عجب ام چگونه حسین علایی بدون هیچگونه تخصصی بعنوان رئیس هواپیمایی آسمان منصوب شد !
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
      1 0
      تخصص خاصی نداشت وی قبلا در مصلی کار بتن ریزی انجام میداد و با رابطه بازی به ریاست ایرلاین آسمان منصوب شده است
  • شهاب شفیعی IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    9 8
    منظور مدیری این بود که این شورای جدید انقدر درپیته که گروه ناکارآمد قبلی رو باید با گل و شیرینی برگردوند . این یک مثلِ . بسیار کم سواد و یا قرض ورز هستید
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      4 2
      فهم شما از میزان "قرض ورزی" مشرق مشخصه!
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    4 3
    گذر زمان است و بوته ازمایش که ادعاها را اثبات و رد می کند و مرد را از نامرد مشخص می سازد . همه تجربه است و اگر از تجربه استفاده نکنیم مجبور به تکرار تاریخ هستیم .
  • جولیانو IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    4 11
    ملت شریف ایران اسلامی، همه اراذل و اوباش داخلی و خارجی دست به دست هم داده اند تا انقلاب شما را تضعیف کنند. پس یک رازی در این نهضت وجود دارد که کله گندیده ها دوباره فعال شده اند. جوانان عزیز الان بهترین فرصت فکر کردن و مطالعه است.
  • علی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    9 11
    این افرادحیوان را به همسر ترجیح می دهند چون کاری که حیوان با انها می کند همسر شرم دارد و مراعات می کند
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    10 7
    حسین علائی انگشت کوچیکه ابن عباس در جهادبرای اسلام هم نیست اون(ابن عباس)حتی امام زمان خودش(آقا امام حسن)رو هم به چشم میدید درآخر رفت طرف معاویه وامام رو تنها گذاشت!!؟حالا شما چه توقعی از آدم کوچکی مثل حسین اعلائی دارید که در رکاب نائب امام زمان (عج)جنگیده؟؟
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    10 6
    دروغ بافی ها و سیاست بازی برخی از منتقدین قالیباف واقعا عجیبه. اینا دیگه کی هستن؟
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    6 7
    دروغ بافی ها و سیاست بازی برخی از منتقدین قالیباف واقعا عجیبه. اینا دیگه کی هستن؟
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    7 8
    کیایی سفارش دولت و اطلاح طالبان را گرفته تا فیلم پلاسکو بسازد و سیاه نمایی کند
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    9 9
    مهم نیست مهران مدیری چه میگوید و یا کیایی مدیریت قالیباف رو چطور زیر سوال میبره ، مهم اینه که مردم زحمات قالیباف را به عینه دیده و لمس کردند
  • مصطفی IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    4 3
    قدر قالیباف رو ندونستیم، خدا نجفی رو به ما داد... قدر نمایندگان مجلس کارآمد و دلسوز رو ندونستیم، خدا نمایندگان ناکارآمد و بی عرضه را نصیبمون کرد... شکر نعمت، نعمتت افزون کند... خدایا توبه...
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    4 3
    البته شهید باکری هم پیش بینی کرده بودند امثال علایی ها عاقبت بخیر نخواهند شد ایشان سفارش حضرت امام رو فراموش کردند که فرمود : اگر میخواهید به کشور آسیبی نرسد پشتیبان ولایت فقیه باشید .
  • م-ا-ی IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    1 0
    البته مردم تهران فریب هیاهوی اصلاح طلبان را خوردند و نتیجه آن را در امور اجرایی می بینند . تهران در طول دوران قالیباف تمام زیر ساختهای شهری را اماده خدمت رسانی به مردم کرده است اما کینه اصلاح طلبان و دولت مردان فعلی اینها را از مردم می گیرند تا بد بینی را عمیق و نفرت از نظام جهادی را افزایش دهند
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    0 0
    خداوکیلی حیف نیست آدم روزی چند ساعت وقت گرانبهایش را صرف حمام کردن و شانه کردن و گردش بردن سگ و گربه کنه ؟ در حالی که روزی پنج دقیقه هم مطالعه نمی کنند !!
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    2 0
    حسین علایی آدم یی سواد و فرصت طلبی است
  • افشین IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    1 2
    مدیریت جهادی دکتر قالیباف چیزی نیستکه از عهده جماعت اشرافی امروز بر بیاد.توقع بیجایی هستکه از این اشراف خودشیفته داریم.این مدیریت نتنها در شهرداری بلکه در نیروی انتظامی هم نمود داشته .
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    3 0
    اگر گوش به فرمان ولی فقیه باشیم هیچ مشکلی پیش نمی آید... همه مردم و مسئولین تبعیت کنند از ولایت فقیه همه مشکلات و معضلات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی از این مملکت رخت برمی بندد؛ انشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس